Od 11. do 14. decembra smo na šoli ponovno gostili strokovne delavce partnerskih šol. Predstavnika španske šole sta bila ravnatelj in vodja projekta Juan Miguel Membrado Trilles ter vodja šolskega projektnega tima Francisco Javier Cantos Aldaz, iz bolgarske šole pa vodja projekta Tatyana Nikolova, razredničarka razreda vključenega v projekt, učiteljica bolgarščine Veselina Muhtarova in učiteljica matematike Elena Lyoleva. Iz naše šole smo se usposabljanja udeležili vodja projekta Suzana Harej, vodja šolskega projektnega tima Mojca Klinec, pedagoginja Irena Žorž Kisilak, socialna delavka Lilijana Sulič, psihologinja Doris Lozej ter razredničarka 6. b Majda Šuligoj in razredničarka 6. c Tanja Kogoj. Na popoldanskih aktivnostih so se nam pridružili še ravnatelj Janez Kobe ter ostale članice šolskega projektnega tima Tanja Čutura, Katjuša Batič, Mirjam Florijančič in Tanja Batistič Poljšak.
V prvem letu projekta je naša naloga pripraviti 1. del programa Več kot spričevalo na temo Kdo sem jaz.
Vsaka država članica projekta je pripravila predlog delavnic za učence. Predlog naše šole so pripravile članice tima šolske svetovalne službe: pedagoginja Irena Žorž Kisilak, socialna delavka Lilijana Sulič in psihologinja Doris Lozej. Kljub skrbi glede jezikovnih ovir (usposabljanje je namreč potekalo v angleškem jeziku) so svoje delo opravile kakovostno in profesionalno.
Sodelujoči na usposabljanju smo bili deležni izpeljave teh delavnic, s čimer smo se pripravili na izpeljavo med učenci.
Na željo projektnih partnerjev je naše druženje obogatila učiteljica Katjuša Batič z zanimivo in interaktivno delavnico na temo spoznavanja Slovenije in slovenskega jezika.
Lepote naše Slovenije smo gostom pokazali tudi v živo in sicer smo jih popeljali po praznično okrašeni Ljubljani in jim razkazali Ljubljanski grad.
Kljub snežnim presenečenjem smo našim gostom razkazali Idrijo – mesto z najdaljšo rudarsko tradicijo v Sloveniji, ki je zaradi svoje edinstvenosti uvrščena na Unescov seznam svetovne dediščine.
Učiteljice Tanja Čutura, Mojca Furlan in Tanja Kogoj so sprejele goste na hospitacijo pouka. Tako so spoznali učence naše šole, opazovali izvajanje pouka, čas šolske malice in rekreativnega odmora. Pri uri zgodovine so se učenci 8. a pogovarjali o absolutizmu v Franciji in Španiji. Izkoristili so priložnost in prosili španskega učitelja, da jim je razložil dogajanje v Španiji v obdobju absolutizma. Naši učenci so z zanimanjem poslušali razlago v španščini in nato še prevod v angleščini. Za vseh je bila zelo bogata izkušnja.
Z izpeljavo vseh aktivnosti smo zelo zadovoljni in si kljub obsežnemu delu obetamo veliko izboljšav, ki jih nameravamo vključiti v šolski kurikul.